Miserable thought

Assalamualaikum, everyone.okay harini nak taip lajulaju sebab penat.actually kan nak cerite something yang dah lame happened , sebenarnye kann, sejak 4-5 bulan yg lepas aku asyik sakit kepala jee.idk why, dah buat medical checkup and the doctor said it's just a small matter, power naik or maybe sebab tak selalu pakai spec.well sekarang aku dah jadi full time wearer but nothing change. Pastu otak aku kejapkejap macam tershut down sendiri.dunia aku jadi gelap jap, then ade balik.aku tak faham kene dengan aku nie.semakin lama otak aku makin lembap, nak fikir pown susah, lagilah kalau suruh menghafal.kalau aq buat exercise or pjk dekat padang mesti rase macam nak collapse. Aku takboleh dengar orang bising, pantang bising sikit aku rase macam nak tampar je.kadangkadang aku lupe ape yg aku buat for example:someone cakap dengan aku, taksampai 2 minit aku tak ingat dah ape yg die cakap.the most horror is bile  cikgu ajar otak aku seolaholah takboleh digest apeape pown....aku takut sebab doktor cakap kalau dah pakai spec still pening jugak lagi, aku kene scan kepala nak tengok whether migraine or tumor otak.tolong doakan bende bende cemtuu tak jadi dekat aku ehh.aku nak jadi doktor, nak rawat orang. Aku taknak cite2 nak jadi doktor terkubur macam tuu jee.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top